sunnuntai 13. joulukuuta 2009

PIU!!

Yyea, eli öh.. Heräsin tänään taas liian myöhään. :'D joskus yhden aikaan, ku just yritän parantaa mun unirytmiä takasi. Ja YAY btw, sain mun läppärin oman näppiksen eilen toimimaan, lukuunottamatta kolmea näppäintä, vitosta (5), kutosta (6), ja nollaa (0). :( Mut enköhän pärjää ilman niitä, ellei sitte porukka ala yhtäkkiä kyseleen hirveesti mun puhelinnumeroa. :'DD haha.

Jooooo.. Kiharsin tänään mun hiuksia.^^ En paljoa jaksanu, mut silti vähän. Ja yritin suoristaa mun paskalla (sry) suoristuraudalla, mut se on tosissaan niin kämänen, ettei se edes lämpene kunnolla :'D oiski ylimäärästä rahaa edes 20€, niin sais uuden ja edes tota paremman. :/

Oon ollu extreme-kiukkunen tänään. :( Don't know why. Varmaan olin kiukkunen ku en ollu syöny, ni ku sai ruokaa ni tuli heti parempi mieli. :D Sorry teille jotka jouduitte kestää mun kiukkua! :/

Hii, nyt mennään tekee kaakaoo, cya! ♥




He's my BF ♥






Ye, ignoretkaa naama :'D hiuksist kuvaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:)