lauantai 19. joulukuuta 2009

Kello jo noin paljo eikä ees väsytä :s damn!

ye, no loppuilta meniki vähän perseelleen, mut anyway! ;p

En malta oottaa et ne vaatteet tulee, vaik oliki vaan jotain 2 paitaa, yks huppari, yhet stringit ja yhet rintsikat :'DD Ja en malta ootella sitäkään että pääsen kampaajalle sitte joskus ku huvittaa mennä! ^^ ... Lahjakortti ;)

Mut millasiks värjäisin mun hiukset? ;oo Haluisin pitää vaaleen, ni kelasin kysyy kampaajalta et jos se vois tehä tästä vähän vähemmän kellertävän ja astetta vaaleemman.. Tosin saan kuulla siitä kun mulla on punasta tuolla alla nyt värjättynä, että saattaa olla hankala ne saada vaaleiks ;s Ja siitä ku mulla oli joskus alkanu takkuuntuu tonne taakse päällihiuksien alle rasta! :D Yea, en tiiä miten, jossain vaiheessa kai ei ollu harjaa ni jäi hiukset kampaamatta ku tulin suihkusta, woops :'DDD hahaha...

Mm joo, ja sit pitäs miettii viel se et milleen leikkaan tukan. :/ Haluisin pitää jostain edes pitkät, etten niin lyhyitä, mut kuitenki lyhyet :'D ja otsahiuksista en tiiä, mutta varmaan sivuotsiksen ( \ <--- tuon muotoinen, tietty vähän ei noin jyrkästi :'D ). Mmjoo, eipä oikeestaan muuta. :) Kuhan tylsyyteen tulin höpisee tänne :'D


Ps. Oon lievästi vittuuntunu, pari h sitten olin enemmän, mut ihmiset piristi ja sai paremmalle päälle. :) thnx teille ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:)