lauantai 16. tammikuuta 2010

Oli taas pieni paussi,- IM BACK!

Yes, eli siis nyt iski pieni hinku kirjotella, kun sain mun vaatteet tässä, ja huomasin että oon ottanu yhden kuvan ihan blogia varten että saan näytettyä mun uuden valkosen topin. :D yay!

Ja oon nyt hirveen innoissani, kun äiti haluaa tehdä vaateliikkeen karjaalle ( kaupunkini, yes (: ), ja sai luvat siihen!! ♥ GO GO MOM!!! ♥ ja saan ite olla tuomarina vaatteilla, ja ehdotella kaikkea ;D yay!

Ja äiti juuri sanoi että haluisi että mun tutut kertoisi millasia vaatteita haluaa sinne :) eli jos teillä olisi jotain ehdotuksia, niin linkkiä vaan mulle!! ^^



tossa on toi nyt.. ja perse näkyy! -__-'' en huomannu kun muokkasin, mutteihän tossa ny melkeen mitään näy edes! pääasia kuitenkin toi toppi. :) ♥ ( klikkaa kuvaa niin saat suuremmaksi! )

2 kommenttia:

  1. Luulen et jengi diggais vaatteist sivult Jeans.fi Siel on jotkut halvempii ku H&M:äs ja paaaaljon siistimpii! :)

    VastaaPoista
  2. yeah, mutsi tilaa samoja merkkejä jo muualta ku jeans.fi, ku se oli mun ensimmäinen vaihtoehto housuista mitä ois kivaa saada sinne. :D

    VastaaPoista

:)