torstai 7. tammikuuta 2010

Joo'o, onhan siitä jo aikaa ku kirjottelin viimeksi.. :'D

Juu, siit on aikaa ku viimeks oon tänne mitään kirjottanu, näköjään 25pv viimekuuta... :S sry!

Mut yeah, en oo jaksanu ottaa kuvia sittenkään lahjoista mitä sain, mutta ainakin yhden lahjan jo käytin ;) meinaan kävin jotain viikko sitten kampaajalla, ennen uutta vuotta. :) tuli ehkä vähän turhanki lyhyet hiukset, mutta kyllä nää tästä kasvaa. ^^ Ja värjättiin myös, oisin toivonu enemmän hopeista sävyä (yeah, tiiän että mun pitää ostaa hopeashampoota jos haluan kullan pois, muttakun rahatilanne on mitä on...), mutta ei onnistuttu siinä, että osa hiuksista on nyt kellertäviä, ja osassa on vaaleempia ja "hopeisempia" raitoja! :D

Kampaaja laittoi hiukan sinistäki sävyä mun hiuksiin, just tän keltasuuden vuoksi. ;o ja huomattiin sitte siinä ku oltiin pesty mun hiukset, että päänahka alkoi oireilemaan, ja kampaaja varoitti että saattaa seuraavana päivänä tulla vesikelloja päähän! :/ Onneks kuitenkin mitä nyt ite huomasin, niin silleen ei tapahtunu. :)

Ja yes, hiukset on nyt tosi huonossa kunnossa, liikaa vaalennuksia, joten nää on ilman hoitoainetta kuivat hamput :D mut onneks lahjaksi saamani hiustuotteet pelastaa, thank you

Jjoooo.... Mitäs muuta... Hmm, no, poikaystävä nyt hihkuttaa jos ehkä pääsee töihin! :D Oon ilonen sen puolesta, yay! Mut mitä mä nyt teen sitte päivisin jos se menee töihin?? :(( Ku ollaan molemmat työttömiä/kouluttomia. :s Mut kai mä voisin leikkiä täydellisiä naisia, ja siivoilla ja leipoa + käydä kaupassa yms silläaikaa ;D hihihi..

Hmm, ja vaatteet jotka sain lahjaksi (tilauksessa yhä :'DD), on nyt pakattavana! ^^ ♥ eli ne tulee luultavasti tällä viikolla.... Hope so. :) ♥


Nojoo, oon ny viimeaikoina yrittäny ottaa hiuksistani kuvia, mutta naamapuolelta kuvat EI onnistu :D Ja kova hinku olis, ku ostin uuden suoristusraudanki, ja tykkään leikkiä sillä... ^^

Mut pakko ny lopetella, söin vähänaikaa sitten (n. 1h sitten?) ison hampurilaisen, ja nyt on paha olo/yli-ähky :/// Ihan hirveetä, kumpa en ois syöny sitä.. :'DDD Nojoo, ny lopetan!

BAI have fun cya later! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:)