tiistai 16. maaliskuuta 2010

Hiuspäivitys!


Hii, eli laitoin tänään tollaset hiukset itelleni :) Tykkään kyl, vähän ehkä suoristettuna otsahiukset vammaa, mut oon välittämättä siitä.. :'DDD

En oo oikeen tehny mitään tässä viimeaikoina, potenu ihan hirveetä suklaanhimoa, mutta rahat on aika lopussa ni ei ole varaa ostaa mitään herkkuja ainakaan. :S Harmittaa kun taas tulee lunta, just ku luulin et kevät tulis VIHDOIN -____-'''

Ja päätin että alan lenkkeilee! Mun musu sai töitä, ja alottaa vissiin ylihuomenna ( JEE!! Oon onnellinen sen puolesta! ♥ ♥ ♥ ), niin jään ihan yksin tänne kahdeksaksi tunniksi joka päivä, niin mun pitää tehdä jotain etten kuole tylsyyteen :'DDD Ni päätin että on hyvä aika sitte saada ittensä kesäkuntoon.. ^^ Pitäs vaan vielä saada kotoota kunnon kengät siihen :/ Mutta äiti kai tuo huomenna duuniin kengät, että pääsen ulos juoksee.. :D

Mitäköhän siitki tulee, kun hengästyn jo kauppakassin kantamisesta...

Mut yeh, ei mulla oikeestaan mitään muuta :) HYVÄÄ UUTTA TALVEA VAAN!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

:)